NOOO!

Haj haj!
Hoppas ni har haft de bra, och sorry för dålig updt. Fick reda på en störande nyhet idag. Vi har en novelltävling i min skola som jag har sett fram emot hela året! Nu fick ja reda på att man bara får skriva 2 sidor på dator med typsnitt 12! Blev så förbannad! Det kan man väl nt skriva ngt på?! Man hinner ju bara börja på berättelsen!! Ååh.. Har försökt argumentera med lärarna men dem kör på " det är en novell rebecka, den ska vara kort!" jajaja.. Men asså SÅ kort ska den väl ändå inte va?! Hade typ redan tänkt ut en handling, men nejnej, den blev ju förstörd pga det här..blaaah! Orkar nt.. Haha, är verkligen inne i hela tävlingen och har grubblat och grubblat över va ja ska skriva, men nu måste ja börja om! Arg jag är asså! Ska försöka argumentera mer på måndag! Önska mej lycka till! ;)
Ha en så bra fredag kväll!
Kramisar Rebecka <3


Kommentarer
Postat av: Karin

Lycka till!

2012-09-24 @ 12:01:52

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig :D)

Egen blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0