School

hejsan!

Syskole läraren var sjuk och vikarien kom nt, så vi fick antingen kolla på film i klassrummet eller va i datasalen o göra va vi vill :thumbup: Jag valde ju då datasalen (: hehe.. 

Eftersom man fick göra precis vad man ville tänkte jag slänga in ett litet inlägg, haha!
Lyssnar nu på "Tröjan du hatar".. <33 suuperbraa! De finns saker jag saknar... nananananaaaa!! HAHA :P

samtidigt håller jag på med en historia till svenskan. Kan publisera den på bloggen när den e klar :) Ganska långt kvar.. men iaf jag älskar att skriva. JA!  Kom på en grejj! jag gör såhär en grejj där ni får veta saker ni nt visste om mig! Haha

1# Jag har gått på fotboll, men jag sög så jag slutade :P
2# Jag älskar musik och alla de estetiska ämnena. + Svenska
3# Min favorit godis(smak) é saltlakrits! YUMMIE YUMMIE :thumbup:
4# Jag biter på naglarna ( AJJA BAJJA! ) :mad:
5# Jag fyller år i april! suupersnarrt!!
6# Orange e min favoritfärg
7# Har fobi för getingar
8# Min favvo åstid är sommaren
9# Min favorit mat är Chicken Tikka Butter Masala :rolleyes:
10# Ja kan skriva mitt namn ( på 2 sekunder )

Det var allt sålänge!

//Rebecka

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig :D)

Egen blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0