Jag saknar dig

Hejsan! Såg precis på filmen jag saknar dig.. den e den bästa film jag någnsin sätt! Gud, om ni nt har sätt den mst ni se den!! Den handlar om ett par enextvillingar, Tina och Cilla. De är 14 och ska precis fylla 15, men det får Cilla nt uppleva eftersom hon dör innan dess.. OBS! Sorglig.. ha framme en näsduk innan du börjar titta! ;(

Just nu r jag hemma själv för farmor är ute med sin hund Fiffi. :)  Scaaryyy.. ( Just kidding! )

Imorgon är det simtävling. Loppen som jag ska simma är 100m bröstsim, 100m medley, 100m rygg, 50m rygg, och 50m fjäril :S Haha.. rätt mkt ..

Nu börjar let´s dance igen hejd sålänge!

Omslags bild : jag saknar dig



//Rebecka


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig :D)

Egen blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0