Stundentmottagning

Hejsan allihopa!

Nu hller jag just på att skicka en bild till en av hannas kompisars mamma med lite bildr jag tog på deras föreställning. De va en indian/cowboy teater som de spelade upp för skolan / föreldrar /syskon. Det va askul!

Senare idag ska jag gå på studentmottagning och måste därför missa simningen :thumbdown: Men efter det ska jag till landet och igår blev det bestämt att Lykke skulle me! Kmr bli asbra! Längtar efter att äta saltlakrits glass med saltlakrits strössel och saltlakrits sås.. mmmm.. de finns ett glasställe i staden nära placet mitt landställe är på ( väldigt nära ) och där brukar ja alltid beställa min speciella glass.. bästa glassen asså! Förra året när jag kom dit för första gången det året kännde hon igen mig ( hon menas hon i kassan ) Hon ba: Aha! det r du som brukar beställa lakrits va?!
Ganska kul när man tänker på det.. hon kom ihåg mig från förra året.. Ja ba: Jaa, TIHI!
Ska strax packa ned jumpa grejjorna sen dra till skolan.. försöker ladda upp en bild.. men de e ngt wierd med internet.. fixar later.. seya

//Rebecka

Kommentarer
Postat av: ♦ linaaj.

awesome design du hade daa!

2012-06-08 @ 18:12:15
URL: http://ropeee.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig :D)

Egen blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0