Hi! <33

Tjabba Tjenare!
Jag skrev ju i tidagre inlägg att jag skulle skriva ett inlägg om min sommar.. Såå här kommer det :thumbup:

Nu de första veckorna har jag ju bara vart hemma och simmat o så.. vart med kompisar och käkat glass! Sedan nu vid midsommar ska jag åka upp till landet och mamma har en gammal kompis från USA som kommer med sina barn och fira med oss! Några dar efter midsommar ska jag och mamma och pappa åka hem igen till stockholm men hanna ska stanna kvar med farmor på landet! Den veckan blir det simning och bla. typ grönalund med mamma och pappa! :D Efter det ska jag åka till Nyköping ( eller norrköping vene riktigt ) och kolla på SM samt gå till kolmården! Sedan en vecka efter det ska jag åka upp till landet igen och vara där och mysa med familjen och vara med kompisar.. När det har gått ngra veckor efter det ska jag ka på scenkollo. Jag var där förra året och det var jättekul! Jag ska ta med mig en kompis oxo som heter Emila ska bli awesome. Efter DET går det ngra veckor och sedan ska jag åka och segla tillsammans med Madde! Yippie! :) Aaskuul..
Kramar rebecka


Kommentarer
Postat av: Madeleine M.F

Fin bild! Allt bra med dig? :)

2012-06-21 @ 21:23:07
URL: http://madeleinemir.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig :D)

Egen blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0