On the train..

Hejsan
Nu sitter ja på tåget påväg till landet, jag har typ inget att göra så ja passade på att skriva ett litet kort inägg! :) tåget gör ngt konstigt ljud... Stöör miig!!! Ojj hehe..:blush:
Vet ni va ja upptäckte? Jag har nötbrunt hår egentligen.. Aaså de är de på lixom insidan den allra yttersta delen är bara solblekt! Haha så när vintern kommer kanske jag har fått brunt! Hahahah.. :D har lixom inga fler nyheter att dela med mig om.. Förutom hur de va på SM! Jo de gick typ asbra för spårvägen de vann en massa hit!
::thumbup: de va i en utomhus bassäng. Först va de suupervarmt o sen bärjade det öösregna.. Haha men nu ska jag läsa min bok! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig :D)

Egen blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0