London

Hejsn Sorry för dålig uppdatering, men har haft fullt upp! Idag kom jag från Oxford till London! Jag hade superkul i Oxford tillsammans med Juliah, Mark, Paula och Vitali! Vi åkte på museum, fikade, lekte runt i den stora trädgården och åkte med dubbeldeckaren! Vi bodde ju på ett av de många collegen i Oxford och där hade de världens vackraste trädgård! Den var asgrym!!! ❤ (bild kmr när jag kommit hem ) Sen nu har jag ju kommit fram till London.. Och idag gick jag till en juicy couture affär! Där jag köppte en tshirt som e supersöt enligt mig.. :thumbup: haha! Imorgon vet vi nt riktigt vad vi ska göra., det får vi se! :D men ni får ha det så bra, hejdå sålänge! ❤Rebecka❤


Kommentarer
Postat av: Klara

OMFG FINNS JUICY I LONDON?

Kolla in min blogg just börjat blogga igen, hur många läsare har du? Kanske kan göra länkbyte?
Ha en bra dag Puss

2012-10-08 @ 19:27:26
URL: http://klaralivet.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig :D)

Egen blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0