Winterwonderland

hejsan!

Jag ska strax åka till simhallen och ta tider på mig inför tävlingen på lördag.. Ska bli så spännande! Lite läskigt eftersom jag aldrig har simmar 100m i utmanaren och nu ska jag simma 100m medly ( det betyder 1 25:a av varje simsätt i denna ordning: Fjärilssim, Ryggsim, Bröstsim, Frisim ) 100m ryggsim och 100m bröstsim!!! AAH! Jag hoppas värkligen att det går bra, men eftersom det är min första tävling kan man ju inte ha förväntningarna på medalj direkt. Men jag ska göra mit bästa!

Här är en liten bild som jag tog någon dag med en kompis när vi va ute och fotade!



Haha.. Hejdå!

//Rebecka

Kommentarer
Postat av: madeleine

snygg bild! vem tog du den me? <3

2012-02-15 @ 18:17:07

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig :D)

Egen blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0