Skiing

Hello! Nu ska vi typ åka idag istället! ( Det är lördag idag, skulle ha åkt på söndag ) Ikväll, och bo på hotell under natten. Ska bli spännande!!! Längtar!!!! :thumbup:
Min statistik har ökat lite! Yippie! hehe.. men det är ju alltid kul lixom.. :blush:
Vi ska ba packa de sista sakerna och handla de sista sakerna, sen ska vi ivääg! Lång bilresa, och till den får ja o hanna köpa x-tra mkt goodiiss.. yummie yummie :cool:
Har sätt en cool B-kini oxo, som ja kanske ska köpa.. hehehehehehehehe.. ( lite wierd bara )(asså jag då, int B-kinin ) Nu måste jag gå, men ja tänkte visa pp en video på foki, men ngt laggar, så ja får fixa det sen okej?

Ha ett bra sportlov
//Rebecka

Kommentarer
Postat av: madeleine

hej becka! ja har en till fråga...ja undrar hur man gör så headern, texten o allt i bloggen hamnar i mitten, så om du vet hur man gör kan du göra ett inlägg om de oxo? (:



//Madde <3

2012-02-25 @ 18:20:26

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig :D)

Egen blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0