Sick...

chenare chenare!
 
Hur mår ni då? Själv mr jag faktiskt inte helt toppen.. :( Är förskyld har rinnig näsa och ont i halsen.. det suger! Jag missar Spaghetti med köttfärssås!!! ( asså idag blir det de i skolan ) Jag hoppas bara att jag mår bra tills imorgon då det är Lady Gaga konsert!! Är så hiiiimla taggad! Ska bli askul värkligen! och jag fick nyss reda på att min kompis Anastasia oxo har biljetter till imorgon! :thumbup: Skulle ju vara kul om vi sågs? Fast är ju ganska osannolikt pga att det säkert kommer att finnas typ 5000 människor där?! Haha, Jo juste! Måste bara tacka alla för de fina kommentarerna på instagram som jag fick! Värkligen gulliga, tack! <3
 
En liten bild från seglingen bara! Blev ju rätt bra? :D
Ha det bäst! Kramisar Rebecka <3333
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig :D)

Egen blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0