OMSTART!

hej!
 
Nu har jag bestämt mig för att omstarta denna blogg.. som ni kanske har märkt har jag typ tröttnat på att blogga.. vet inte riktigt varför, men det har liktsom inte vart kul, och kanske bara för att jag inte ar orkat ( lat som man är ) Så nu tänkte jag börja om från början, "Hej jag heter Rebecka!" :D
 
Jag tänkte att jag kunde skriva en "bok" eller något här på bloggen.. för att då kommer jag säkert att blogga mer eftersom jag älskar att skriva bärettelser! Jag kommer att skriva om min kompisar mer, hur de är och varför de är speciella och unika! Dethär kommer att bli en riktig blogg, om man säger så.. haha! Gud va fånig ja låter men nu orkar ja inte bry mig speciellt mycket om det! :rolleyes: Jag älskar headern som jag har nu! ( tack till Mikaela ) Men jag kanske gör en ny inom kort pga. omstarten.. Allt ska vara nytt och fräsht! Härligt, som ett andetag frisk luft! Eftersom jag inte har bloggat har jag en massa nyheter att berätta-
 
Vi har bokat biljetter åt mig, mamma och syrran att åka till Usa precis efter jul! HAPPY :thumbup:
 
Jag har precis kommit hem från kollo Granögård ( NI ÄGER ) med flera nya kompisar bla. Sofia, som nu är en av mina bästa kompisar! Jag hade askul på kollo, och jag och Sofia startade typ "ett band" eller vad man ska kalla det.. Vi sjunger asbra ( enligt mig ) tillsammans och vi planerar att lägga upp en video på youtube! ( Då kommer ni såklart att informeras )
 
Imorgon drar jag iväg på segling i två veckor med familjen+en av mina bästa vänner Madeleine och hennes familj! Därför kommer jag tyvärr inte kunna blogga särskilt mycket.. kanske någon gång från mobilen, men det är allt jag kan lova.. :thumbsdown:
 
Jaa.. Det var nog det jag kom på för tillfället.. men jag kommer säkert på mer lite senare! :)
Jag gillar ju att fota som ni redan vet och jag kommer att ta en massa härliga bilder när vi e ute och seglar som jag visar när jag kommit hem! Ni får ha det asgrymt medan jag är borta nu och jag lovar att bli mycket bättre på att blogga! ( förlåt, hehe ) Vi ses om två veckor! Promise....
-Bild från tidigare London resa-
 
Luv you all! Kramisar Rebecka<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Viraan

Var med och tävla, http://viraan.blogg.se/2012/august/vackans-dunder.html#comment

2012-08-18 @ 11:18:27
URL: http://viraan.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig :D)

Egen blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0