Sry..Sry..Sry..Sry..

Hejsan.. e ledsen att ja nt har bloggat, men glömde säga till er att ja skulle till landet och där finns inget internet. så.. sådär kan de bli! Glad påsk föresten och jag hoppas att ni fick riktigt gooa o fia påskägg! Somsagt var jag på landet och träffade mina två kompisar där Oliver och Cecilia. :thumbup:  Vi hade superskojj... Och en annan sak! Gissa vem som fyller år imorgon?! Jo, jag!!!!!!!! Ska bli sjukt spännande.. så, sista dan som 11åring altså. Lite wierd att man aldrig kommer att va 11 igen lixom :bigeyes:

Farmor ska åka till karlskrona imorgon så hon kan nt va m på min födelsedag och fira :thumbdown: Men vi småfirade mig med henne lite idag och jag fick jättefina presenter. 2 av de sakerna som jag önskat mig!
Jag fick Viva La Juicy parfymen ( luktar såå göött ) och sen fick jag ett presentkort på hollister! Tack Tack Tack Farmor!




Tog lite bilder av den fina naturen o så nr ja va där oxo! Checka!


Hannas sudd=söta :love:



Hanna har blivit sjuk ;( Hoppas att hon blir bättre snart!

Puss!

//Rebecka

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig :D)

Egen blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0