Mys i solen

Hej

Jag sitter nu o slappar efter mellis.. Hehe imorse hade vi ennu ett hårt pass, 1 h landträning!! Vi skulle göra olika stationer o så en med armhävningar, en med dipps, en med fällkniven, en med plankan, en me plankan på rygg osv. Osv. Haha!! Kände seriöst spysmaken i munnen! No kidding! :O haha blää..

Sen är det en annan sak som jag inte har skrivit om för jag var så ledsen över det.

Igår körde vi ju hårt träningspass med raka max 25:or frisim och då efter typ 5 gngr sa min kompis att hon mådde illa. Och när vi kört en till sa hon att hon inte kunde andas o jag frågade om hon hade astma. Hon skakade på huvet och började gråta. Jag skrek efter tränarna o sen kom simhallens sjukpersonal o hjälpte henne. Jag bkev asorolig så ja började faktiskt gråta!! Sen blev hon bra efrer typ en timme.. Jag va så hiimla rädd... Hon fick åka hem från lägret o kommer inte tillbaka ;( e asledsen över det men jag har ju en massa andra bra kompisar här.. Uppdaterar senare

Puss


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara för mig :D)

Egen blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0